Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

  • Doprava Osobný odber - Predajňa: Mozaikarna.cz, Podhorská 32, Jablonec nad Nisou

  Sklad: Na hutích 44, Jablonec nad Nisou

  • Vlastný rozvoz po Jablonecku a Liberecku - 109kč (len zásielky do 500kg)
  • PPL - 7/14/21/28EUR v závislosti na hmotnosti.

Touto službou odosielame objednávky do 100kg. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 30kg, ťažšie objednávky vám teda budú doručené v niekoľkých balíkoch. Zásielky sú doručované medzi 8:00-17:00, presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Pred dodaním zásielky budete vodičom prepravnej spoločnosti kontaktovaní na telefóne uvedenom v objednávke a bude Vám oznámený približný čas doručenia zásielky.

  • DSV - 530/650/950kč v závislosti na hmotnosti.

Touto službou odosielame zásielky ťažšie ako 100kg. Tovar je balený na paletách 80x60 lebo 80x120cm. Rozvoz prebieha medzi 8:00-17:00 hod. S ohľadom na vyťaženosť špedičných služieb nie je možné zvoliť presný čas doručenia. Pred dodaním zásielky budete telefonicky avizovaní prepravcom.

Platba

  • Hotovo pri osobnom odbere alebo našom rozvoze
  • Prevodom
  • Dobierka PPL a DSV
  • Online platba platobnou kartou
  • Online bankový prevod

 

Platobné brány pre náš eshop poskytujú:

ComGate Payments, a.s.

Gočárova trieda 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

www.comgate.cz

a

Shoptet, a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6
Česká republika
www.shoptet.cz

 

Postup pri prevzatí tovaru dopravcom

Produkty starostlivo balíme, ale aj tak sa môže stať, že k vám dorazia poškodené, dorazia niečo iné alebo nedorazia vôbec, a to napríklad vinou dopravcu.

Aby sme vám mohli zaslať tovar znova a reklamácia od dopravcu nám bola uznaná, prinášame vám súhrn nutných krokov pre takéto situácie.

ČO ROBIŤ, AK JE ZÁSIELKA ALEBO JEJ ČASŤ MECHANICKY POŠKODENÁ?

Vy ako kupujúci ste povinní si tovar ihneď pri prevzatí od dopravcu alebo na odbernom mieste skontrolovať, či nie je poškodený (škatuľa nie je poškodená, nálepky nie sú odtrhnuté a pod.).

Pokiaľ na mieste zistíte, že poškodené je, odmietnite prevzatie zásielky a informujte nás o tejto skutočnosti emailom na info@mozaikarna.cz. Následne Vás budeme kontaktovať.

ČO ROBIŤ, Ak ZISTÍTE POŠKODENIE ZÁSIELKY AŽ PO ODJAZDE DOPRAVCU?

PPL: Pokiaľ po prevzatí zásielky zistíte, že je jej obsah poškodený, vyplňte do 3 pracovných dní od doručenia reklamačný formulár na stránkach PPL.

Následne vás bude kontaktovať PPL so spísaním zápisu o škode. Na vybavenie reklamácie je nutné zachovať kompletnú zásielku, vrátane obalového materiálu a výplne. O podaní reklamácie nás prosím bezodkladne informujte e-mailom. Následne sa vám ozveme s ďalším postupom.

DSV: bezodkladne nás kontaktujte emailom na info@mozaikarna.cz alebo telefonicky na čísle +420 725 820 350.

Osobný odber, náš kuriér: bezodkladne nás kontaktujte emailom na info@mozaikarna.cz alebo telefonicky na čísle +420 725 820 350.